wtorek, 21 stycznia 2014

Procenty , Nowy mod

Witamy

Dawno nie było "postów" ponieważ pracowaliśmy nad 100 lvl-em jeśli już zauważyliście procęty to też powinna wam sie pokazać wiadomość pewna i ona dodaje wam 5lvl+ :) Mamy nadzieje że wam sie podoba. Mamy dla was nowy kod dotyczący tego że podwyższa każdemu do 60lvl prosze zobaczyć
Vipa nie dodajemy ale kto ma go ma może nawet od 0 lvl używać naszego moda :D
ale jesli nie macie to musicie mieć powyżej 13lvl ponieważ nie istnieje jeszcze taki mod którydziała od 0 lvl
Miłej zabawy w zarabianiu fame :D

Z Pozdrowieniami 

Załoga MovieStarPlanet 

12 komentarzy:

  1. Hejka, na tej stronie Kody do Moviestarplanet tez opisali metode na kase i diamenty moviestarplanet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze kody/hack do MovieStarPlanet TUTAJ SĄ (KLIKNIJ) Polecam, dzięki niemu mam VIPA <3

      Usuń
  2. Hey strona ktorej używam do dodania sobie diamentów, sc i vipa to:
    http://ow.ly/nPY2308elUN

    Postempujcie wedlug tego video jak macie problem z dodaniem.
    https://www.youtube.com/watch?v=-BSPjPxBhP0

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce 27 lvl ,a mam 19 i mam vip

    OdpowiedzUsuń
  4. VIP na MovieStarPlanet DLA KAŻDEGO - TUTAJ JEST (KLIKNIJ) P O L E C A M :3

    OdpowiedzUsuń
  5. pomóżcie polubiłam na google i nic

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam chciałam zmienić nick na msprzedaż ponieważ zawiera moje imię nazwisko i nuderzył telefonu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polecam korzystać ze stron gdzie wyłącznie są kody do gier i są te kody w pełni sprawdzone, dlatego radzę uważać z tym co piszą poprzednicy. Pamiętajcie, by nie podawać nigdzie swoich haseł i korzystać wyłącznie ze sprawdzonych stron!

    OdpowiedzUsuń